Monday 6 March 2017

CITA-CITA LIM KUAN YEW YANG DIDOKONG OLEH DAP


PAP (People’s Action Party) atau dalam Bahasa Melayu – Parti Tindakan Rakyat singapura 

PAP ditubuhkan seawal tahun 1954 yang dipelopori setiausaha utamanya pada masa itu iaitu Lee Kuan Yew. Siapa yang tidak kenal dengan Lee Kuan Yew, pemimpin yang terkenal dengan sikap suka bermuka-muka dan selalu menimbulkan sikap ketidakpuasan hati kepada bangsa Malaysia (Melayu) dan (Islam) sama ada Singapura masih bersama Malaysia pada ketika itu atau sudah terkeluar dari kesatuan Malaysia.

Hal ini demikian kerana PAP- Lee Kuan Yew telah merancang strategi licik untuk berkuasa dengan sanggup melakukan apa sahaja demi mendapatkan kuasa.Antara strategi utamanya ialah Lee Kuan Yew dan PAP menjadi terlalu Melayu sehingga sanggup menaiki dan turun masjid,malah ia menjadi sebagai rutin buat PAP dan Lee Kuan Yew sedangkan mereka bukanlah beragama islam. Malah Lee Kuan Yew juga sanggup memakai songkok untuk mendekati orang orang melayu islam bagi mendapatkan pengaruhnya.

Setelah berkuasa, umat Islam & kaum Melayu tiada dalam kamus Kuan Yew mahupun PAP. Ini kebenaranya, modus operandi PAP hanya mahu berKUASA, dan menindas bangsa melayu dan islam di Singapura. Mudahnya orang yang sebangsa dan seagama dengan kita di perbodohkan oleh PAP Lee Kuan Yew di Singapura.

Walau bagaimanapun, apabila Singapura ingin keluar dari Tanah Melayu, Almarhum Tunku Abd.Rahman mengajak Orang Melayu Singapura menyertai Tanah Melayu, namun mereka enggan dan mengatakan Kerajaan Cina Pimpinan Lee Kuan Yew lebih baik daripada Kerajaan Melayu Pimpinan Tunku. Kami rela bertuankan Kerajaan Cina. Malah pelbagai lagi kata-kata hina dilemparkan kepada Tunku dan dipujinya melangit Lee Kuan Yew. Ini jelas bahawa rakyat singapura berbangsa melayu dan islam ketika ini sanggat angkuh dan telah termakan umpan Lee Kuan Yew.

Akibat dari sikap yang angkuh dan bongkak dengan mengambil tindakan yang salah oleh orang-orang dahulu, sekarang anak cucu mereka yang merana. Sekarang baru kelam kabut datang ke Malaysia untuk bercerita kesengsaraan mereka di Singapura. 

Sebenarnya apabila PAP berjaya menawan Singapura, Lee Kuan Yew mula melaungkan bahawasanya "kita (cina) mampu menawan atau memerintah Tanah Melayu dan Islam". Maka setelah laungan itu di laungkan,maka pada tahun 1969, satu parti serpihan PAP iaitu DAP telah di tubuhkan di tanah melayu.

Parti DAP ini tubuh di Tanah Melayu (Malaysia) adalah bertujuan untuk menjajah serta menindas orang melayu dan islam.DAP dan PAP mempunyai agenda yang sama seperti KOMUNIS.

Adakah kalian tidak nampak lagi agenda sebenar mereka?Atau kalian ingin anak cucu kita menjadi seperti negara Roghiya yang menjadi pelarian di negara sendiri setelah di tindas oleh kerajaan mnyanmmar (Budha)?Fikirkanlan untuk masa depan anak dan cucumu.Biarlah singapura sudah berada dibawah kuasa cina, tetapi kekalkanlah Malaysia di bawah kuasa Melayu Islam agar anak cucu kita nanti hidup aman harmoni terbela dan bahagia.

D.E Leaks

0 comments:

Post a Comment

Labels

18 Matlamat 1MDB Adam Rosly Agama Agenda Air Akidah Amerika Syarikat Amiruddin Shaari anti islam Anwar Ibrahim Azmin Azmin Ali Baiah Baitulmaqdis Barisan Nasional Bersih 6 bn bn menang selangor Bom Bumiputra Carlsberg Charles Santiago Chegu Bard Chin Peng Chinese cukai hartanah turun Cybertroopers Danial Rahmah DAP DAP JAHAT Darul Ehsan Facilities Management Sdn. Bhd. DE Leaks DEL Donald J. Trump dr mahathir Dr. Shad Saleem Faruqi Dr. Sivamurugan Pandian Dr. Syed Husin Ali DUN Selangor Ecoworld Ekonomi Ekspo Negaraku Elizabeth Wong Fake News FAS Fitnah G25 GPMS Hadi Awang Hak Hak Asasi Manusia HAKAM Hannah Yeoh Hapus Hifzudeen Hudud Idris Jusoh Ikrar Bebas Rasuah Invest Malaysia INVOKE Islam Israel Istana Istanbul Jadual Ketiga Belas Jamal Yunos janji bn Jenice Lee Jeram Jho Low Jirat Cina Judi Kebajikan Rakyat Kerajaan Negeri Selangor Khairuddin A. Hassan Khalid Ibrahim Khalid Samad Komunisme KPT Krisis Kronisme Kubur Cina LBCN LGBT Liberal Liberalisme Lim Guan Eng Lim Kit Siang Liwat Mahathir Mahathir Mohamad Malaysia Maqasid Syariah Mat Nadzari Media Sosial Melayu Memali Mohd Nurul Fadli MPAJ mufti kafir Mujur Zaman muslihat dap Najib Razak NGO 1Malaysia nilai ringgit Noh Omar OIC Pakatan Harapan Palestin PAN PAP Paragon Pinnacle PAS PAS Selangor PBT PDRM pemimpin melayu pendidikan percuma Penyangak Perdana Menteri Perlembagaan Persekutuan Perompak PH Philip Tan pkns PKPS PKR Plastic Bag pm ke 7 politik licik azmin politik selangor PPBM PRU-14 pru14 Rafizi Ramli Rahman Dahlan Rasis Rasuah Reccep Tayyip Erdogan Revolution rm7 juta rumah pkns RUU355 Sabah SAFEE SALI Sampah Sarawak Secular State Seks Sekular Selangor SELCAT Sg. Yu Shuhaimi Shafiei Siasah Skandal Skandal Tanah Socialist International Sosialis SPLASH SPR SPRM Stadium Shah Alam SUHAKAM Sulaiman Razak Sultan Sharafuddin Idris Shah Sungai Besar Sungai Yu Sunnah Surau Syariah Syed Saddiq Tan Sri Noh Tanah Tunku Aziz Turki Ummah UMNO Universiti Malaya USNews Wan Azizah Wan Ismail Yahudi Zionis
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...