Monday 6 March 2017

18 MATLAMAT DAP - DI MANA ISLAM & MELAYU?



DAP telah di tubuhkan di tanah Melayu selepas PARTI PAP berjaya memenangi pilihan raya singapura. Setelah berjaya memerintah Singapura, LIM KUAN YEW telah melaungkan kata kata :
“Kita telah berjaya mengusai Singapura, maka kamu harus pulang ke Tanah Melayu dan bina platform kita di sana pula !”, KATA-KATA LIM KUAN YEW.

DAP adalah parti yang telah terlibat dalam pilihan raya umum bermula dari tahun 1969 dengan menggunakan lambang ROKET. Sebenarnya ketika pertama kali DAP dalam pilihan raya umum,parti ini telah melaungkan prinsip-prinsip perjuangan HAK ASASI MANUSIA, KESAKSAMAAN, KEADILAN SOSIAL dan EKONOMI BERASAS INSTITUSI DEMOKRASI BERPARLIMEN. Prinsip-prinsip ini seolah-olah berjuang untuk kesejahteraan rakyat yang berbilang kaum serta demi keharmonian negara Malaysia.
Namun, setelah parti DAP mula bertanding pada pilihan raya umum 1969 lagi kita rakyat malaysia terutamanya MELAYU sudah di TIPU oleh agenda JAHAT dan STRATEGI HALUS DAP. Tetapi mengapa MELAYU tidak sedar?Mengapa MELAYU tidak bangkit? Ini mungkin kerana DAP cerdik dalam merancuni rakyat Malaysia.Bermula dari kali pertama DAP bertanding pada pilihan raya umum iaitu tahun 1969,rakyat Malaysia sudah mula di perbodohkan dengan agenda/prinsip parti DAP yang hanya retorik semata semata. Ia ibarat seperti kanak-kanak yang di umpan dengan gula gula oleh seorang lelaki dan akhir sekali lelaki tersebut di sanjung tanpa sedar lelaki itu mahu menculik dan menjahanamkanya.
Akan tetapi ketika waktu dahulu,orang melayu sangat tidak menyukai DAP, kerana DAP ini adalah sebahagian daripada komunis. Ini terbukti kerana sejak dari dahulu lagi DAP tidak bersetuju dengan negara ISLAM. Lihat sahaja di negeri yang di menangi oleh pembangkang,setiap negeri yang di menangi oleh pembangkang mesti ada kerusi DAP bukan?Namun di negeri Kelantan,tiada satupun kerusi DAP. Hal ini demikian kerana rakyat Kelantan sedar bahawa DAP ini sebenarnya ANTI-ISLAM dan mempunyai agenda jahat untuk menghancurkan keharmonian islam di Malaysia. Namun DAP bergabung dengan PAS hanyalah sekadar untuk mendapatkan kuasa dan memenangi pilihan raya. Jijik bukan tindakan DAP?
Ketika Tun Mahathir melaungkan negara Malaysia sebagai negara islam, DAP telah mempertikaikan status negara Malaysia sebagai negara Islam iaitu sekitar tahun 1999-2000. Maka jika laungan dari seorang perdana menteri pada masa itu telah berani di pertikaikan oleh DAP, maka tidak mustahil sekiranya suatu hari nanti DAP menentang Institusi Raja.
Ketika pilihan raya ke 10, DAP telah kalah didalam pru 10 kerana bekerjasama dengan PAS.Oleh itu pengerusi DAP pada waktu itu iaitu Chen Man Hin telah mengumum perletakan jawatan. Hal ini kerana beliau tidak sebulu dengan PAS yang ingin memperjuangkan Negara Islam. Lalu Lim Kit Siang yang merupakan setiausaha DAP ketika itu telah menarik DAP keluar daripada pakatan bersama dengan PAS.
Walau bagaimanapun, perpecahan DAP bersama PAS tidak bertahan lama setelah etelah PAS setuju mengugurkan perjuangan Negara Islam dan Hukum Hudud maka DAP sanggup bekerjasama kembali dengan PAS. Kesanggupan PAS untuk bekerjasama semula dengan DAP telah menunjukan DAP telah berjaya menghasut PAS untuk bersama mereka demi mendapatkan kuasa. Dalam waktu yang sama PAS juga sanggup korbankan prinsip memperjuangkan islam semata mata demi kerjasama dan termakan engan pujuk rayu DAP (KAFIR). Apakah bekerjasama dengan DAP (KAFIR) sebenarnya prinsip PAS untuk mendapatkan kuasa atau memperjuangkan islam?
Melalui penyatuan antara PAS dan DAP sebenarnya telah membenamkan DAP dalam senyap. Hal ini kerana gabungan tersebut DAP telah berjaya mempelaga dan menyembelih bangsa melayu dan islam iaitu UMNO. Maka adakah ini sebenarnya prinsip DAP memperjuangkan HAK rakyat sedangkan meraka hanyalah pendatang dan bukan pemilik asal Tanah Melayu?
Jangan cepat termakan dengan lakonan dan wayang yang di mainkan oleh DAP, LIHATLAH SINGAPURA yang dulu merupakan tanah Melayu. Kini telah di duduki oleh mejoriti orang cina dan agama islam tidak lagi menjadi mejoriti di singapura.Ini semua kerana PAP telah BERKUASA.
Sebelum tidur, lihatlah muka anak-anak kita dan kemudia kita berfikir....
FIKIR! FIKIR ! FIKIR!

Apakah kita mahu anak anak kita nanti menjadi warganegara kepada negara yang bukan lagi majoritinya beragama ISLAM dan berbangsa MELAYU dan hidup dengan penuh KEMUDAHAN sama seperti kita hari ini?
Adakah setelah aku memejamkan mata buat selama lamanya nanti, anak dan cucu cucuku mampu mewarisi negara ini seperti hari ini?
Adakah kita ingin melihat anak dan cucu kita sama seperti bangsa melayu dan islam di negara Singapura satu hari nanti?Kekurangan tempat ibadah (masjid), sekolah sekolah agama, pertambahan tempat judi, kos sara hidup sangat tinggi dan bangsa melayu Islam di halau dari bumi sendiri secara perlahan lahan seperti pengemis?
Penulisan ini tidak memaksa atau menyuruh siapa siapa menyokong Barisan Nasional,tetapi sokonglah yang betul betul memperjuangkan HAK BANGSAMU AGAMAMU TANAH AIRMU. Fikirlah sejenak demi anak anak dan cucu kalian yang bakal meneruskan legasi kita semua (Melayu/Islam).
D E Leaks

0 comments:

Post a Comment

Labels

18 Matlamat 1MDB Adam Rosly Agama Agenda Air Akidah Amerika Syarikat Amiruddin Shaari anti islam Anwar Ibrahim Azmin Azmin Ali Baiah Baitulmaqdis Barisan Nasional Bersih 6 bn bn menang selangor Bom Bumiputra Carlsberg Charles Santiago Chegu Bard Chin Peng Chinese cukai hartanah turun Cybertroopers Danial Rahmah DAP DAP JAHAT Darul Ehsan Facilities Management Sdn. Bhd. DE Leaks DEL Donald J. Trump dr mahathir Dr. Shad Saleem Faruqi Dr. Sivamurugan Pandian Dr. Syed Husin Ali DUN Selangor Ecoworld Ekonomi Ekspo Negaraku Elizabeth Wong Fake News FAS Fitnah G25 GPMS Hadi Awang Hak Hak Asasi Manusia HAKAM Hannah Yeoh Hapus Hifzudeen Hudud Idris Jusoh Ikrar Bebas Rasuah Invest Malaysia INVOKE Islam Israel Istana Istanbul Jadual Ketiga Belas Jamal Yunos janji bn Jenice Lee Jeram Jho Low Jirat Cina Judi Kebajikan Rakyat Kerajaan Negeri Selangor Khairuddin A. Hassan Khalid Ibrahim Khalid Samad Komunisme KPT Krisis Kronisme Kubur Cina LBCN LGBT Liberal Liberalisme Lim Guan Eng Lim Kit Siang Liwat Mahathir Mahathir Mohamad Malaysia Maqasid Syariah Mat Nadzari Media Sosial Melayu Memali Mohd Nurul Fadli MPAJ mufti kafir Mujur Zaman muslihat dap Najib Razak NGO 1Malaysia nilai ringgit Noh Omar OIC Pakatan Harapan Palestin PAN PAP Paragon Pinnacle PAS PAS Selangor PBT PDRM pemimpin melayu pendidikan percuma Penyangak Perdana Menteri Perlembagaan Persekutuan Perompak PH Philip Tan pkns PKPS PKR Plastic Bag pm ke 7 politik licik azmin politik selangor PPBM PRU-14 pru14 Rafizi Ramli Rahman Dahlan Rasis Rasuah Reccep Tayyip Erdogan Revolution rm7 juta rumah pkns RUU355 Sabah SAFEE SALI Sampah Sarawak Secular State Seks Sekular Selangor SELCAT Sg. Yu Shuhaimi Shafiei Siasah Skandal Skandal Tanah Socialist International Sosialis SPLASH SPR SPRM Stadium Shah Alam SUHAKAM Sulaiman Razak Sultan Sharafuddin Idris Shah Sungai Besar Sungai Yu Sunnah Surau Syariah Syed Saddiq Tan Sri Noh Tanah Tunku Aziz Turki Ummah UMNO Universiti Malaya USNews Wan Azizah Wan Ismail Yahudi Zionis
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...